Turgay Demir, Marcao-Halil Dervişoğlu Olayının Detaylarını Açıkladı! / A Spor / Bire Bir Futbol

14 Okt 2020
1 862 Aufrufe

Turgay Demir, Marcao-Halil Dervişoğlu Olayının Detaylarını Açıkladı! / A Spor / Bire Bir Futbol
Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/33aws8F
Transfer Gündemi :
Beşiktaş Haberleri İçin : bit.ly/33aws8F
Fenerbahçe Haberleri İçin : bit.ly/2MClrah
Galatasaray Haberleri İçin : bit.ly/33bEoX7
Trabzonspor Haberleri için: bit.ly/2Khz6SL
Futbol Maçı Özetleri için :

#Aspor #Spor

KOMMENTARE
  • Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/33aws8F

    A SporA SporVor 17 Tage
    • STUTTGART - HEİLBRONN DAN SELAMLAR.... GURBETTE SEVİLİYOSUNUZ... TURGAY DEMİR AĞAYA AYRI SELAM OLSUN.... 😎...... A SpoR

      NİYAZİ — KILIÇARSLAN — ÇARŞI — STUTTGARTNİYAZİ — KILIÇARSLAN — ÇARŞI — STUTTGARTVor 17 Tage
  • türkiyede neler yaşandı hemde canlı yayında sahalarda neler oldu hiçbirisi bunun kadar abartılıp ermeni-azeri savaşına çevrilmedi. pisliğe boğulmuşuz benim pisliğim daha iyi pislik safsatası yapılıyor. ülke her alanda cehalete boğulmuş durumda.

    Arşiv YorumArşiv YorumVor 14 Tage
  • Turgay bey imam osurursa cemaat sıçarmış

    İbrahim Esenİbrahim EsenVor 14 Tage
  • TÜRKİYE de 21 takım var

    pafpaf paflolpafpaf paflolVor 16 Tage
  • Sadece Fatih Terim kompleksi koydukça ağlatıyor

    Ahmet ÇanakçıAhmet ÇanakçıVor 16 Tage
  • Galatasaray düşmanlığı yapmaktan başka bir şey yok yazık ulan totikler

    Ahmet ÇanakçıAhmet ÇanakçıVor 16 Tage
    • @kararttım ışıkları sadece Galatasaray düşmanlığı yapıyor

      Ahmet ÇanakçıAhmet ÇanakçıVor 15 Tage
    • @Ahmet Çanakçı ne boş yapıyon kardeş izle bakalım kime düşmanlık yapıyor bu kanal ve gazetelerde dahil

      kararttım ışıklarıkararttım ışıklarıVor 15 Tage
    • @kararttım ışıkları beynin yok fikrin nasıl olsun haklısın

      Ahmet ÇanakçıAhmet ÇanakçıVor 15 Tage
    • Nerde düşmanlık beyin yerine sünger kullanıyorsun sen

      kararttım ışıklarıkararttım ışıklarıVor 16 Tage
  • Yorumcusundan Hocasına Futbolcusuna Morukları Futboldan çekin Türk Futbolu Kurtulur,

    Emma GlenEmma GlenVor 16 Tage
  • marcao beşiktaşda olaydı aynı tokattı ataydı ülkeyi ayagfa kaldırırlar 1 günde kural degişirdi ama fetösaray olunca söz konusu örtbas ediyorlar....

    Bkz old playerBkz old playerVor 17 Tage
    • @NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçE 😎

      NİYAZİ — KILIÇARSLAN — ÇARŞI — STUTTGARTNİYAZİ — KILIÇARSLAN — ÇARŞI — STUTTGARTVor 17 Tage
    • @dursun erkek- 12 SARAYLI Reis FADIME berat ETEK GİYDİRİR ELİN GURBETÇİSİ A SPOR SAHİBİ.. HERKES TANIYO BJK STUTTGART ABİ Yİ

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
    • @dursun erkek- 12 SARAYLI Reis FADIME berat BJK STUTTGART ABİ SESİMİ SOLUĞUMU KESTİ 3 SENEDİR 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
    • SALATASARAY 😂🤣🤣😂😂😂😂😂

      FETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRFETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRVor 17 Tage
    • BJK STUTTGART ABİ KİMLERİN AN ESİNE KAYDİ? “BİLİNMEYEN KİŞİ” NİCKLİ HAMSİ .. FADİME REİS BERAT.. NOLUYO LAN EMİNE NİCKLİ 12 saraylı.. ERGİN ŞAHİN SALATASARAY Lİ KARİ...VE NİYAZI AYŞE KILIÇKEDİ 12 saraylıya.. BU 5 KİŞİYE ETEK GİYDİRDİ BJK STUTTGART ÇARŞI ABİ .. KİMSE KORKUSUNA E-MAİL VEREMEDİ 😂🤣😂😂😂

      FETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRFETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRVor 17 Tage
  • BEN DOMUZ SURAT reis FADİME berat... SONUNDA KUŞLERA 🐷 ...... 😂🤣🤣😂😂😂😂

    NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
  • BEN DOMUZ SURAT reis FADİME berat... SONUNDA KUŞLERA 🐷 ...... 😂🤣🤣😂😂😂😂

    Reis FADİME BeratReis FADİME BeratVor 17 Tage
  • VAYYY..... YOZGATSPOR GEÇEN SENE GÖZTEPEYE ELENMİŞTİ... EREN DERDİYOK ATMIŞTI.... BU SENE İYİ YERLERE GELECEK YOZGATIM

    Bicc BoiiBicc BoiiVor 17 Tage
    • @FayıkEfe Başkaya52 KENDİNE 50 LİKE ATARSAN TABİ GELİR😂🤣😂🤣💩

      Bicc BoiiBicc BoiiVor 17 Tage
    • @FayıkEfe Başkaya52 KORKUNDAN 1 SAAT ÖNCEKİ YORUMA YAZAN KARI😂😂🤣😂🤣😂

      Bicc BoiiBicc BoiiVor 17 Tage
    • NEREYE SAKLANDIN KORKAK FATE? SEN BENİ ÖRNEK ALIYOSUN.. TABİİKİ STUTTGART ABİ Nİ KISKANACAKSIN.. BABOOO BJK STUTTGART ABİ KOÇUM 😎

      FayıkEfe Başkaya52FayıkEfe Başkaya52Vor 17 Tage
    • SANA 1 BEĞENİ BİLE GELMİYO BİDE BANA GELEN BEĞENİLERE BAK UFAKLIK 👶..😂😂😂😂

      FayıkEfe Başkaya52FayıkEfe Başkaya52Vor 17 Tage
    • BEN DOMUZ SURAT reis FADİME berat... SONUNDA KUŞLERA 🐷 ...... 😂🤣🤣😂😂😂😂

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
  • VAR GELDİKTEN SONRA HAKEEMSARAYY IN FOY ASİ MEYDANA ÇIKTI... TERİM İLK KEZ MAÇ BİTMEDEN KAÇTI.. HERKES ÇOK GERGİN.. AMA SAHA SONUÇLARI KÖTÜ DİYE ELİN BREEZİLYALİSİ BİZİM ÇOCUĞU MUZUMU DÖWMELİ?? YAZIK !! SUÇU AY YILDIZLI FORMAYI TAŞIMAKMI ?

    FayıkEfe Başkaya52FayıkEfe Başkaya52Vor 17 Tage
    • Köpeklerin lafı kale alan olmadığı için boş boş konuş havla

      Tr Legendary PlayerTr Legendary PlayerVor 17 Tage
    • BEN DOMUZ SURAT reis FADİME berat... SONUNDA KUŞLERA 🐷 ...... 😂🤣🤣😂😂😂😂

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
    • şu anda bir şey dediki izliyoruz merhaba ve bir daha asla bu şşa-kamera arada şşa-kamera merhaba için bir neden şeyler var için çok teşekkürler canım ya çok tatlı bir kız var ya da o kadar yüzden fb bu şşa-kamera arada ben de seni bu yüzden kadar güzel da bir gün bir olsun diye yeter artık bu kadar çok güzel bir şey yok aslında çok da iyi bayramlar diliyorum merhaba ve için bir şeyler neden hep ben güleyim diye video cekermisin nasılsın merhaba nasılsın merhaba nasılsın için bir paketten neden hep bu yüzden de sohbet bir gün şey var yok ya ben de seni seviyorum seviyorum diye video bir gün şey var yok ama ya insan bu yüzden bu ayakkabıları kadar güzel da bir nasılsın casino merhaba nasılsın merhaba için çok çok önemli değil olduğunu ve

      Bicc BoiiBicc BoiiVor 17 Tage
  • SON ANDA MUSLERAAA😎

    Bicc BoiiBicc BoiiVor 17 Tage
    • BJK STUTTGART ABİ KİMLERİN AN ESİNE KAYDİ? “BİLİNMEYEN KİŞİ” NİCKLİ HAMSİ .. FADİME REİS BERAT.. NOLUYO LAN EMİNE NİCKLİ 12 saraylı.. ERGİN ŞAHİN SALATASARAY Lİ KARİ...VE NİYAZI AYŞE KILIÇKEDİ 12 saraylıya.. BU 5 KİŞİYE ETEK GİYDİRDİ BJK STUTTGART ÇARŞI ABİ .. KİMSE KORKUSUNA E-MAİL VEREMEDİ 😂🤣😂😂😂

      Reis FADİME BeratReis FADİME BeratVor 17 Tage
    • @NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçE MALEX VE SERGEN MALÇIN😂😂

      Bicc BoiiBicc BoiiVor 17 Tage
    • KUŞLERA 😂😂😂😂😂

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
  • TURGAY VE EMRE BOL= ADAM EVREN VE MEHMET YILMAZ= KARİ

    FETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRFETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRVor 17 Tage
    • @NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçE VELED

      BJK STUTTGART NİYAZİBJK STUTTGART NİYAZİVor 17 Tage
    • @NİYAZİ - KILIÇARSLAN - ÇARŞI - STUTTGART 💩UN KOKLAYIM ABİ 😂😂🤣😂😂

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
    • @NİYAZİ - KILIÇARSLAN - ÇARŞI - STUTTGART AYAĞINI OPERIM

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
    • @NİYAZİ - KILIÇARSLAN - ÇARŞI - STUTTGART TAMAM ABİ

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
    • @NİYAZİ - KILIÇARSLAN - ÇARŞI - STUTTGART BABAM BJK STUTTGART ABİ

      NİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçENİYAZİ KILIÇARSLAN BABAMIZ- BeŞikTaŞ, FeNeRbaHçEVor 17 Tage
  • turgay demir sana hakaret edilince mahkemeye veriyorsun. sen kendin istediğin gibi izleyiciye sallıyorsun ama hayırdır? ruh hastası tedavi görmesi gereken kim acaba

    ruhicostaruhicostaVor 17 Tage
    • @FETÖSARAY 2 YILDIZ- OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIR sen?

      ruhicostaruhicostaVor 16 Tage
    • TURGAY VE EMRE BOL= ADAM EVREN VE MEHMET YILMAZ= KARİ

      FETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRFETÖSARAY 2 YILDIZ— OOO ŞİKE. FETÖ İLE HERKES ALIRVor 17 Tage
DEhave